Obserwatorzy

poniedziałek, 26 grudnia 2011

A mnie jest bardzo bardzo przykro........

Brałam udział w dwóch wymiankach  jedna to Wymianka Świąteczno Karnawałowa  na bloguhttp://dekupazoweuroczysko.blogspot.com  przygotowałam prezent dla


 http://kaliszmade.blogspot.com













ja   od niej      dostałam taki prezent................














druga wymianka to gwiazdkowa na blogu http://zuzanioly.blogspot.com
przygotowałam prezent dla http://dzielamadame.blogspot.com



















niestety ja z tej wymianki nic nie dostalam nawet sie nie moge dowiedziec kto był moja para wymiankową.    jest mi tak bardzo przykro,mam w sobie zal i ból     ze mozna cos takiego zrobic drugiemu czlowiekowi.Zawsze sie wywiązuje z wymianek,prezenty wysyłam dużo wczesniej a ze mnie sobie ktos zakpil,.nikomu tego nie życzę.Jak widze jak chwalicie sie na blogach tym co dostałyscie to serce ma mi peknąć z żalu.Dziękuję organizatorkom za zabawę.

33 komentarze:

  1. Jak można być aż tak nieodpowiedzialnymi osobami, współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. oh elus wspolczuje.nie smuc sie tak bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie współczuję, dlatego już dzisiaj zapraszam na nadchodzące noworoczne moje candy!papa

    OdpowiedzUsuń
  4. Przykre to bardzo że są takie osoby,ale nie smuć się ;) pamiętaj, to co dobre wraca do człowieka z nawiązką, a Ty masz duże serduszko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to to organizatorka Ci nie powiedziała w takiej sytuacji. Na czarna listę wpisać.

    OdpowiedzUsuń
  6. przykro mi moze jeszcze cos dostaniesz poczta teraz dziala z opoznieniem, moje przesylki szly ponad 2 tygodnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu kurczaki normalnie mnie zatkało, że są tacy nieodpowiedzialni ludzie:( smutne to bardzo. Dla mnie jako organizatora wymianek jest bardzo ważne żeby wszyscy byli zadowoleni - ale jak widać nie da się uniknąć takich nie miłych sytuacji. Dlatego tak proszę o przesyłanie do mnie na email potwierdzenia nadania przesyłki wraz ze zdjęciami wysłanych rzeczy bo wtedy wiem kto się już wywiązał z wymianki a komu trzeba przypomnieć o wysłaniu. Przykro mi (co prawda to nie stało się u mnie w wymiance) że ktoś nie przesłał do ciebie paczuszki bo tak jak piszesz ty zawsze jesteś tą pierwszą wysyłającą i to przepiękne rzeczy. Życzę ci Eli żeby nigdy więcej coś takiego ci się nie przydarzyło. Jeśli mimo tego co się stało jesteś nadal chętna na wymianki to zapraszam cię na kolejną wymiankę do mnie za parę dni zostanie ogłoszona:) Pozdrawiam cię ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  8. oj Elu, poczekaj, zaraz nakrzyczą na Ciebie ze nie doceniasz rękodzieła.( żart)
    Widzisz, ja miałam dokładnie tak jak Ty,dokładnie, do dzisiaj nie biorę udziału w niewiadomych wymiankach, po za moim pergaminowym forum oczywiście.Może jeszcze dojdzie paczuszka,może, do mnie nigdy nie doszła i tez nie wiem od kogo miałam ja dostać.Trudno.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. To przykre Elu rzeczywiście. Twoja niespodzianka do mnie dotarła. Nie wiem kto miał przygotowac prezent dla Ciebie, ale mam nadzieję, że ten z wymianki u Ladybug - dotarł.
    Ja dziś pokaże cuda od Ciebie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, ale nieprzyjemna sprawa. Ja sama dostałam od Ciebie piękności. Jeżeli chodzi o wymiankę od Dzieła Madame, to mnie ona nigdy nie wystawiła do wiatru. Wymieniałam się z nią kilkakrotnie. Jestem pewna, że to wszystko przez świąteczne zamieszanie na poczcie. Jeżeli chodzi o moją wymiankę, to jest jeszcze dużo czasu. Może przemyśl to i jak podejmiesz decyzję to się odezwij. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. To nie ona jest moją parą ja nie wiem kto nie umiem się dowiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki żeby jednak prezenty do Ciebie dotarły, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kurcze, przecież kaliszmade tworzy takie piękne rzeczy...jeśli nie miała czasu na przygotowanie prezentu,to mogła Cię uprzedzić,poprosić o wydłużenienie terminu,cokolwiek....
    co do drugiej wymianki,to może faktycznie paczuszka jeszcze idzie,oby organizatorka rozwiązała tę sprawę:)
    nie smuć się,Elu,życzę Ci uśmiechu,Asia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale co złego jest w prezęcie od kaliszmade, bo nie rozumiem? To ma być symbolicznie, czy na bogato?

    OdpowiedzUsuń
  16. To była wymianka swiąteczno-karnawałowa i wystarczył jakis drobiazg kartka ale swiąteczne nie bogato

    OdpowiedzUsuń
  17. Cukierki można uznać za element świąteczny. Torebka, plus ocieplacz na czajnik (tak podejrzewam, ze zdjęcia trudno dociec co to dokładnie) i pozostałe rzeczy to chyba nie jest mało?

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj bardzo mi przykro Elu :(
    Zapisałaś się u mnie również na wymiankę i teraz zrezygnowałaś.. rozumiem Twoją decyzję, ale przemyśl to jeszcze. Paczka może jeszcze dojdzie, być może to wina poczty. Jeśli organizatorka ma potwierdenie nadania paczki do Ciebie to powinna sprawdzić gdzie się paczka znajduje w chwili obecnej (dlatego nadajemy paczki listem poleconym - a jak wysyłam za granice to zazwyczaj daje jeszcze potwierdzenie odbioru, żeby mieć pewność że paczka dotarła na 100%). Przez okres świąteczny zawsze paczki są opóżnione, dlatego powinno się je wysłać wcześniej (ja przynajmniej tak zrobiłam) dlatego trzymam kciuki, że paczuszka jeszcze dotrze.. lepiej późno niż wcale.
    Jeśli jednak zdecydujesz się na wymiankę u mnie na którą się zapisałaś już wcześniej, z wielką przyjemnością wpiszę Cię spowrotem :)))
    Cieplutkie pozdrowienia i nie martw się.
    Napewno się wszystko wyjaśni.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mysle ze przez niektóre osoby zostałam zle zrozumiana.Kazda wymianka ma swoją nazwę i ja uważam ze powinno sie robić prezent na ten temat nie chodzi o wielkość prezentu ani czy jest bogaty tylko o to by był na temat.A juz w ogóle nie moge zrozumiec osoby która sie zapisuje a nie wywiązuje z tego, czasu jest zawsze bardzo dużo ,nawet bym zrozumiała gdyby mi ktos napisał ze mu coś wypadło i nie da rady w terminie przecież moze się tak zdarzyć ale nie mogę zrozumiec jak można drugiemu człowiekowi zrobić taka przykrość i nic nie wysłać .Przeciez wymianki to jest zabawa między nami ,mamy sie poznawac,poogladac co kazda z nas potrafi zrobić.Ja to tak rozumiem i przepraszam jezeli kogos uraziłam.

    OdpowiedzUsuń
  20. hmmmm Organizatorka na pewno Ci poda kto miał wysłać , pewnie się zagubiła gdzieś na poczcie, na pewno dojdzie!! a to są właśnie wymianki w ciemno nigdy nie wiesz co dostaniesz w zamian, taka zabawa. Uśmiechnij się, może jednak jakoś wykorzystasz rzeczy, które dostałaś? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Elu masz rację i zgadzam się z Tobą, że jeśli jest jakiś temat przewodni to się go powinniśmy trzymać. Wymianki są tematyczne, albo ogolne, ale jeśli jest to zaznaczone że wymianka jest np.pt: "Wymianka misiowa" to taki przedmiot, rzecz bądź symbol "MISIA" powinien się znaleść w paczuszce. No chyba że ja też czegoś nie rozumiem.. to proszę o wyjaśnienie.
    I zapraszam Cie Kochana jeszcze raz do mojej wymianki.
    Napisałam posta dotyczącego własnie takiej sytuacji jak ta u Ciebie, więc liczę na to, że nic takiego się już nie przytrafi, nikomu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Współczuję Elu - wiem jak się czujesz , brałam udział w 2 wymiankach tematycznych i miałam taką sytuację jak Ty - z jednej nic nie dostałam a z drugiej coś co wstyd było pokazać bo były to jakieś stare sznurki. Od tamtej pory nie biorę udziału w wymiankach. Mam nadzieję że Ty się nie zrazisz tak jak ja . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj Elu.Nie wiem czy ta sytuacja się wyjaśniła,ale właśnie zobaczyłam na blogu "Twórcze szaleństwo rąk moich",że to Aleksandra Nut wysłała paczkę do Ciebie.Mam nadzieję,że wszystko się wyjaśni.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Przykro mi, mnie też to spotkało i wiem co czujesz. Brałam udział w wymiance pt. "Pani wiosna" i organizatorka wymianki była moją parą... ode mnie dostała prezent a sama się nie wywiązała i nie odpowiada na moje maila. Więcej tu: http://orsynia.blogspot.com/2011/11/pani-wiosna-do-mnie-nie-przysza.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://orsynia-orsynia.blogspot.com/view/classic

      Usuń
    2. Orsynia...


      ...prawo do nazwiska i jego ochrona łączą się nierozerwalnie z ochroną innych dóbr osobistych, a w szczególności czci i godności osobistej. Dobro to może naruszać publikacja nazwisk osób z podaniem bliższych danych personalnych w sposób pozwalający na utożsamienie tych osób, lub też - jeżeli chodzi o osoby powszechnie znane - podanie takich okoliczności, które z łatwością pozwalają na ich identyfikację. Typową sprawą o ochronę nazwiska jest sprawa o zaniechanie używania bezprawnie cudzego nazwiska...


      W przypadku, gdy na stronach znajduje się bezprawnie nazwisko, imię lub zdjęcie (wizerunek) danej osoby - naruszane są również te dobra osobiste. Dotyczy to również publikacji na publicznych listach dyskusyjnych czy w Usenecie, a także udostępniania plików przez ftp lub w inny sposób....


      Zasada zawarta w art. 23 kodeksu cywilnego ma charakter ogólny i przewiduje ochronę jaką prawo cywilne roztacza nad instytucją dóbr osobistych. Ochrona ta jest niezależna od ochrony przewidzianej w innych przepisach, zwłaszcza od odpowiedzialności odszkodowawczej na zasadach ogólnych za wyrządzoną szkodę. Dobra osobiste są chronione w sposób wszechstronny - środki ochrony mogą mieć charakter zarówno majątkowy jak i niemajątkowy. W jednym procesie mogą być zgłoszone zarówno roszczenia mające charakter majątkowy jak i te o charakterze niemajątkowym. W praktyce najczęściej łączone jest żądanie usunięcia skutków naruszenia dóbr osobistych z żądaniem materialnego zadośćuczynienia....

      Usuń
    3. itd. itd. itd.

      Usuń
  25. Elu, i mi jest bardzo przykro... Cieszę się, że sprawa w końcu się wyjaśniła. Ja ze swojej strony przepraszam za słaby kontakt- ale miałam ograniczony dostęp do internetu... Mam nadzieję, że nie zrazisz się do wymianek....
    Pozdrawiam ciepło..

    OdpowiedzUsuń
  26. Orsynko, nie przyszła bo jej nie odebrałaś z poczty z tego co wiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Prezentu od KaliszMade pozazdrościłaby ci praktycznie każda dziewczyna

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  29. O co chodzi z tym prezentem od kaliszmade??? Ty jej niby lepszy wysłałaś? Jak dla mnie to nie popisałaś się absolutnie niczym.

    "Żal, ból, serce pęka" - chyba lekka przesada...

    OdpowiedzUsuń