Obserwatorzy

poniedziałek, 7 maja 2012

Kartka

Od kompletu w http://craftypantki.blogspot.com  
W tym miesiącu proponujemy Wam użycie w Waszych pracach części biżuterii, zerwanych naszyjników, zgubionych kolczyków, uszkodzonych bransoletek. Mogą to być główne elementy dekoracyjne, ale również metalowe elementy do wyrobu biżuterii- np. zapięcia naszyjników, bigle kolczyków, ogniwka czy łańcuszki. Czyli jak zwykle- stawiamy na recykling!
Zgubiłam jeden kolczyk i drugi mi lezał wie go wykorzystałam jako zawieszkę do kartki na DZIEŃ MATKI.

7 komentarzy:

  1. pięknie się prezentuje ta błyskotka w Twojej kartce:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu - tutaj: http://scrappassion.pl/viewtopic.php?f=6&t=3287 wymiary kartki - składaka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu, Twoje kartki są prześliczne i tak dużo ich robisz, że ja nie nadążam pisać komentarzy, ale wiedz, że jestem Twoją fanką i jestem zauroczona Twoimi pracami, jak coś robisz to jest to śliczne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam ciepło- Novinka DT Craftypantki

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło- kartka zyskała cenną ozdobę, a samotny kolczyk nowe życie w ieknym otoczeniu:-) Dziękuję za udział w zabawie (już kolejny:)), polecamy się na przyszłość:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie się ten koralik wpasował, i kolorystycznie i stylem. Uwielbiam takie błyskotki!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń