Obserwatorzy

niedziela, 30 grudnia 2012

Moje szydełkowane prace

Zrobiłam je dawno dawno temu jak jeszcze nie miałam bloga,teraz wciągnęły mnie prace z papierem.Szydełko to fajna pasja ale jest z tym dużo pracy szczególnie z krochmaleniem,potem trzeba ozdobić,obdarowałam juz całą rodzinę i teraz robię inne rzczy.Przez całe lata szyłam a teraz mi sie nie chce maszyny nawet otworzyć,obszywałam dzieci,szyłam znajomym a wszystkie firanki także sama robiłam ale to było dawno....

3 komentarze:

  1. Fajne ozdoby :)))
    Śliczne potworzyłaś karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wszystkiego co sobie zamarzysz, życzę Ci na ten Nowy 2013 Rok. Dziękuję serdecznie za życzenia i pamięć!papa

    OdpowiedzUsuń