Obserwatorzy

wtorek, 30 lipca 2013

Wyróżnienie

Bardzo się cieszę bo dostałam już drugi raz wyróżnienie na blogu http://cardabilities.blogspot.com/,bardzo dziękuję.Dopiero trzy razy zrobiłam prace a już dwa razy wyróżnienia ogromnie mnie to cieszy sa takie blogi na których od trzech lat biore udział praktycznie we wszystkich wyzwaniach a ani razu moja praca nie została wyróżniona dlatego tym bardziej się cieszę że tutaj zostałam doceniona.Moje prace robię nie dla wyróżnien bo dla mnie nagrodą są wasze komentarze za które BARDZO DZIĘKUJĘ ale każdy się cieszy gdy go ktoś doceni.

5 komentarzy:

  1. Gratulacje :)
    czasem jest ciężko utrafić w gust organizujących wyzwania :)
    pozdrawiam
    Srebrnolistka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie,że zawsze cieszy,jak ktoś doceni to,co robimy,a Twoje prace,to ja bym wyróżniała wszystkie jak pokazujesz,bo są piękne i gratuluję serdecznie Skarbnicy pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie gratuluję wyróżnienia. Nie ma co się dziwić, robisz piękne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. No oczywiście że to cieszy!!! I prawidłowo :)
    Gratuluję Elu serdecznie :) Robisz przepiękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również Ci Elu gratuluję! Zasłużyłaś sobie na wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń