Obserwatorzy

wtorek, 17 stycznia 2017

Kwiatki

Robię kwiatki z foamiranu


31 komentarzy:

  1. Śliczne i jeszcze w hurtowej ilości :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, jakby wprost z wiosennej gałązki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, subtelne, delikatne. Świetnie ozdobią kartki i inne prace.

    OdpowiedzUsuń
  4. A u Ciebie Eluniu znów tak pięknie, kwiatowo....:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze, będą ślicznie wyglądać na kartkach.
    Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te zieloniutkie środki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne są. Ja też mam zamiar spróbować, ale jakoś zabrać się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wiosenne kwiatki. Może wiosna przyjdzie wcześniej. Nie przepadam za zimą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię, ogladać te Twoje kwietne łączki, zawsze ich tyyyyle narobisz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już wiem że to nowy materiał, który jest obecnie chętnie wykorzystywany w dekoracjach. Napisałaś, że robisz kwiatki, zresztą śliczne, ale mogłabyś przybliżyć technikę jak to robisz. Ja w ogóle się na tym nie znam. Pokaż choć parę zdjęć z poszczególnych etapów ich tworzenia. Ciekawi mnie, czy zrobisz z nich bukiet, czy wykorzystasz w kartkach. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam przygotowany kursik ale nikt nie pytał i go wyrzuciłam do kosza ale jak będę robić nowe to pokażę...wykorzystuję już w kartkach..

      Usuń
    2. Zaglądam do Ciebie więc chętnie zobaczę technikę tworzenia elementów z foamiranu.

      Usuń
  11. Elu :) wiosennie tu u Ciebie . Kwiatki śliczne !

    OdpowiedzUsuń