Obserwatorzy

środa, 19 lipca 2017

Lato na moim balkonie





































26 komentarzy:

  1. jak uroczo,tylko podziwiać

    OdpowiedzUsuń
  2. Też, widzę, masz wąziutki balkon, Elu. Pięknie masz, a ja w trakcie urządzania balkonu- zaczęłam od hotelu dla owadów i paru maleńkich doniczek. Ale będą zmiany,bo jak do tej pory, nie przemyślałam wszystkiego :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję.Jadziu mam dwa balkony jeden na pranie a drugi urządziłam tak by mi sprawiał przyjemność.

      Usuń
  3. Pięknie- uwielbiam tak urządzone balkoniki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż chciało by się tam być...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ pięknie na Twoim balkonie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne lato na balkonie, aż miło na niego zaglądać =)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ukwiecony balkonik ładnie się prezentuje. Kwiaty piękne - dostrzegłam pelargonie, begonie, kocankę... W nocy pewnie jest ładnie oświetlony, bo lampki solarne też dostrzegłam:)
    Miło tam posiedzieć i odpocząć (tylko ta wysokość:P)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,rzeczywiście pięknie się nocą świecą wszystkie lampki solarne a do wysokości można się przyzwyczaić widzę góry Beskidy.

      Usuń
  8. Miło posiedzieć na tak pięknie ukwieconym balkonie.
    Udanego weekendu Eluś!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny balkon, uwielbiam takie klimaty;)

    OdpowiedzUsuń