Obserwatorzy

wtorek, 12 września 2017

Coś Świątecznego...







































14 komentarzy:

  1. Wspaniałe prace :) Ja jeszcze świątecznie nic nie robiłam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są dawne prace,robiłam je na konkursy

      Usuń
  2. Przepiękne prace, Elu!
    Takie małe dzieła sztuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny ten ostatni schodkowy pejzażyk i bałwanek :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne prace. Bardzo mi się podobają .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki, aż mi się zachciało skleić coś zimowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. twoje prace zawsze mnie urzekają

    OdpowiedzUsuń
  7. Same śliczności! Ostatnia jak dla mnie najpiękniejsza.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwa świąteczna magia, Elu.

    OdpowiedzUsuń