Obserwatorzy

wtorek, 23 stycznia 2018

Wianki.....wianki






































45 komentarzy:

  1. Wow, są śliczne a ten pierwszy koronkowy...och cacuszko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,ten pierwszy to sobie zrobiłam do pokoju bo mam tam dodatki w kolorze tych kwiatków.

      Usuń
  2. No nie, cudny wianek i o takim właśnie marzę ! Oczywiście mam na myśli ten pierwszy , wiosenny- cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,ten pierwszy to sobie zrobiłam do pokoju bo mam tam dodatki w kolorze tych kwiatków.

      Usuń
  3. Śliczne, wiosenne wianuszki Elu!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne, szczególnie ten pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno u ciebie mnie nie było, ale wcviązx pokazujesz tu śliczne prace, które zapierają dech. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu wianki prześliczne az zatesknilam za wiosną 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne te Twoje prace bardzo cieszą oko :)

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne delikatne wianki.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne wianki! Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam -Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  10. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń