Obserwatorzy

wtorek, 13 marca 2018

Moje kwiatki













































17 komentarzy:

  1. Ślicznie Ci rosna :) skrzydłokwiat i zamiokulkas też mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładne. Tez mam zamiokulkasa. A tego ostatniego kwiatuszka nie znam.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne! Widać, że masz rękę do kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kwiatki. Zastanawiam się nad zakupem zamiokulkasa, pięknie prezentuje się u Ciebie w tej białej osłonce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie rosną, i maja dobroczynny wpływ w mieszkaniu na nasze zdrowie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie rosną, szczególnie podoba mi się to białe anturium

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne a mnie się niestety kwiaty nie trzymają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie rosną, i maja dobroczynny wpływ w mieszkaniu na nasze zdrowie. Pozdrawiam
    สูตรบาคาร่า
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  9. Pretty projects and great idea,Thank you for the tutorial and for sharing !

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń