Obserwatorzy

poniedziałek, 19 marca 2018

Stare prace












































42 komentarze:

  1. Cudowne!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu piękne prace, budki ptasie cuuudne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eluniu, prawdziwe cuda. szczególnie te budki dla ptaszków mnie urzekły.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne są Twoje prace. Domki są super.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prace Elu :) Ptasie domki są zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Stare, ale jare. wszystkie prace prześliczne, uroczy też ten ptaszek obok budki. Pozdrawiam Elżuniu!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prace świetne. Zwróciłam uwagę na pisanki, bo jestem na etapie ozdabiania gęsich wydmuszek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace, Elu!
    Budki zachwycają :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prace:)Cudowne te budki, a pisanki w nadruki wyglądają wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urzekły mnie domki, są prześliczne!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Elu, wszystkie Twoje prace są fantastyczne! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne prace.Te jajeczka szczególnie mi się podobają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne i dopracowane:)podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne prace, wiosna w pełni u Ciebie, Elu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne!!! Wiosna pełną parą :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie, radośnie, wiosennie i świątecznie!
    Genting Crown
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesteś bardzo uzdolniona. Wszystko piękne, wszystko przepełnione magią. Podziwiam. :)

    OdpowiedzUsuń