Obserwatorzy

środa, 20 lutego 2019

Kwiatki...kwiatki

Trochę się pobawiłam robiąc kwiatki..

18 komentarzy:

  1. Eluniu, robisz przepiękne kwiaty.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności Elu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycam się Twoimi kwiatkami. Cudne, wiosenne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kwiatuszki! Ja się przyznaję, że nie mam za bardzo cierpliwości do robienia kwiatków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe kwiatuszki, Elu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem jak tworzysz te cudne kwiatuszki, ale jestem nimi oczarowana. Jesteś mistrzynią.

    OdpowiedzUsuń
  7. zapasy uzupełnione,teraz będzie sie działo,śliczne

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna wiosna na stole. Cudne kiatuszki ukręciłaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kwiatki stworzyłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. To już wiosna, piękne :) Robienie takich kwiatków mnie osobiście bardzo relaksuje, chociaż są pracochłonne, ale ile radości sprawiają jak już są gotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawdziwa, wiosenna łąka Elu - są śliczne!
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam takie subtelne kwiatki! Z pewnością ciekawie je wykorzystasz:))

    OdpowiedzUsuń