Obserwatorzy

niedziela, 26 lutego 2012

Przepisnik

Zgłaszam go na wyzwanie ZIELONO MI!  w http://scrapgangsterki.blogspot.com
Obowiązujące wytyczne:
- Minimalizm (polega na ograniczeniu elementów, posługuje się głównie podstawowymi kształtami tj: okrąg, kwadrat, prostokąt, trójkąt - obecnie dopuszcza się również inne kształty jeśli całość daje uczucie spokoju, sterylności, czy poczucie iż każdy dodatkowy element może przeszkadzać lub zakłócać ten spokój)
- Zielony jako główny i przeważający kolor w jego wszystkich odcieniach
- inne kolory dopuszczalne w małych ilościach
- obowiązkowym elementem jest choć jeden ćwiek (lub ewentualnie guzik) i do wyboru: sznurek, nitka, tasiemka itp. Tekturowe elementy zakupiłam w http://www.scrapiniec.pl

7 komentarzy:

  1. idealne na domowe przpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na zeszyt z przepisami:) Ja już dawno chciałam zrobić coś podobnego, oczywiście w krzyżykach:) Mam już nawet pomysł i może w marcu uda mi się go zrealizować:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam minimalizm :) Jest śliczny. Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście minimalistyczny przepiśnik, będzie bardzo praktyczny w kuchni! :) Dziękujemy za kolejną pracę zgłoszoną na wyzwanie scrapgangu :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszedł :)
    zapraszam do mnie na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna praca :)
    uwielbiam te wszystkie notesiki, przepiśniki i zapiśniki :) pozdrawiam cieplutko !

    OdpowiedzUsuń