Obserwatorzy

środa, 15 stycznia 2020

Vintagowy album.

Zawsze podziwiałam Wasze piękne albumy,też robię ale chodził za mną od dawna taki vintagowy w którym można schować stare rodzinne zdjęcia.Zgromadziłam trochę materiałów w tym celu.Muszę przyznać że robiłam go najdłużej ze wszystkich moich prac,ciągle poprawiałam ale jestem z niego bardzo zadowolona.Jest taki jakim go widziałam w myślach i będzie tak myślę pamiątką rodzinną,ponieważ umieszczę w nich bardzo stare rodzinne zdjęcia oraz historię mojego miasta z dawnych lat.Gromadzę różne zdjęcia gdzie tylko się pojawią.Cały album jest wykonany z papierów Vintage Bisou.trochę mi brakło i uzupełniłam innymi resztkami.Dodatki pochodzą także ze sklepu https://itdcollection.com/.Papiery zostały zakupione w SklepikGosi Dużo pracy włożyłam w ten album ale jestem bardzo zaowolona,bardzo lubię prace w tym stylu.

Wyzwanie #55 - Rwanie i szarpanie tutaj
Wyzwanie "W starym stylu" tutaj
Wyzwanie 54 - Monochromatycznie tutaj
Zdjęć jest bardzo dużo,dziękuję jak wytrwacie do końca.Jest to moja -moim zdaniem-największa praca.



 

46 komentarzy:

  1. Album jest piękny! czas poświęcony na jego wykonanie na pewno był radosny dla Ciebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widac cały ogrom pracy jaki włożyłas w ten album i jest naprawdę wyjatkowy :) brawa dla Ciebie i powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu, album jest przepiękny, zachwycający, wyjątkowy. Podziwiam wkład pracy :) Na pewno będzie cudowną pamiątką na wiele lat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eluniu, ten album jest po prostu mistrzowski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod ogromnym wrażeniem Elu! dziękuję za zabawę z Filigrankami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycający jest ten album... Mnie się bardzo podoba.
    Niesamowita pamiątka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Album jest po prostu boski! Jestem nim zachwycona :D Widać, że się napracowałaś, ale przyjemnie będzie do niego wracać by przeglądać rodzinne pamiątki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,Napracowałam się ale zawsze o takim myślałam ,są w nim zjęcia które mają nawet 60,70 lat.

      Usuń
  8. Pięknie dopracowany album...Niesamowita pamiątka dla potomnych...Dziękuję za udział w wyzwaniu "Essy-floresy" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Album jest przepiękny, widać ogrom włożonej pracy i dbałość o szczegóły. U mnie w domu od dawna królują fotoksiążki zamiast albumów, ale taka klasyczna oprawa robi znacznie większe wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Elu ten album jest rewelacyjny!!! Z takim smakiem i elegancją zrobiony, że obejrzałam dwukrotnie. Podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdybym sama taki zrobiła, to nie mogłabym przestać oglądać zdjęć:) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  12. CUDOWNY:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-Floresy. Pozdrawiam serdecznie Ula:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny album, tak bogato zdobiony. Widać, że włożyłaś w niego nie tylko talent, ale też serce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl xo Magda

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie prace! Aż sama mam ochotę taki wykonać:) dziękuję za udział w wyzwaniu Zielone Koty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały album, niesamowity klimat. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Filigranki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mmmm... Uwielbiam te klimaty 🙂 dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Filigranki🙂 pozdrawiam, Malwina z DT

    OdpowiedzUsuń