Obserwatorzy

wtorek, 15 lutego 2011

zajączek

9 komentarzy:

  1. Śliczny zajączek, wszystkie karczochy superowe zaglądam sobie tak po cichu i podziwiam,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Elu, ale mnie powaliłaś tym zajączkiem na kolana. Musze coś pokombinować i sama zrobić.
    Śliczności.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam i pozdrawiam , codziennie cos nowego. podziwiam Twoją pracowitość. Ja niestety jak pisalam na blogu, za karczochy jeszcze sie nie zabrałam . Wydaja mi się takie trudne i pracochłonne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ elegancki chłopak:)) Zająca karczochowego jeszcze nie widziałam - zdolniacha z Ciebie Elu:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł świetny i wykonanie też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu kurczaczek i zajączek przepiękne. Podziwiam zawsze Twoje karczoszki. I fajnie, że zapisałaś się na wymiankę wiosenną. Pozdrowionka i do usłyszenia :)

    OdpowiedzUsuń