Obserwatorzy

sobota, 30 lipca 2011

WYGRANE candy u Anuli

Anula z bloga   http://anula2010.blogspot.com oglosiła CANDY    poniewaz projektuje stempelki do http://digi-scrappl.blogspot.com  zaproponowała żeby zrobic kartke z jej stempelkiem.Zrobiłam dwie kartki bo jej stempelki bardzo mi sie podobają,wyobrazcie sobie że nikt oprócz mnie nie wzioł udziału w tym Candy.Dzisiaj rano zaproponowała mi abysmy sie spotkały bo chciała mi wręczyc prezent za wygraną.Spotkanie było  w Rudzie Slaskiej w PLAZIE .Przyjechała Anula z mężem i córką.Rozmawiałyśmy na różne tematy,a oto co dostałam za cuda stoła mi brakło jak to rozłożyłam.Za super lody i piękne prezenty BARDZO DZIĘKUJĘ



5 komentarzy:

  1. Elu bardzo było mi miło Cię poznać i poplotkować z Tobą przy pysznych lodach. A prezenciki na pewno fajnie wykorzystasz do swoich karteczek, bo przecież przydasi nigdy za wiele:) Pozdrawiam serdecznie i bardzo się cieszę, że sprawiłam Ci radość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnogo,mnogo tego,a Twoje czarodziejskie ręce wyczarują z tego cuda!Szczęściara z Ciebie!
    Pozdrawiam i gratuluję oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję ...szkoda że mnie nie było może wzięłabym udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń