Obserwatorzy

poniedziałek, 17 grudnia 2012

CHOINKA

ZROBIŁAM JA DAWNO JAK JESZCZE SZYDEŁKOWAŁAM

15 komentarzy:

  1. Prześliczna!!!taka bialutka jakby upleciona ze śniegu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka magiczna! Przepiekna! Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna - a ja mam takie małe szydełko i nie umiem go obsługiwać - chyba na jakiś internetowy kurs się zapiszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Какая прелесть! Просто супер)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama królowa angielska by się nie powstydziła takiej ozdoby na swym świątecznym stole- wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna, musisz dalej szydełkować, bo jak widać cudeńka potrafisz wyczarować

    OdpowiedzUsuń
  7. chciałam powiedzieć ,że wygrałaś mini konkurs w papierowe-podworko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglada pieknie jak osniezona sniegiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pomysł! Zapraszam do mnie na candy: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2012/12/sodkie-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. jejuu, u Ciebie to zawsze jakies cudownosci!

    OdpowiedzUsuń