Obserwatorzy

poniedziałek, 1 października 2018

Taka inna karteczka...

Wygrałam ostatnio piękne papierki w UHK Galery i okropniemni korciło żeby je wykorzystać.Zrobiłam taką kartkę wzór zaczerpnięty z Pinteresa.Kolory i ozdoby sama wymyśliłam.
Wyzwanie Gościnnej Projektantki - Dowolny temat, określony kształt. tutaj
Wyzwanie #36 Dowolna praca z tekturką tutaj
Wyzwanie #1118 - praca z użyciem gazy tutaj


































































































32 komentarze:

  1. Śliczny świąteczny składaczek. Klimat zimy wspaniale uchwycony, aż chodem po plecach powiało :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest bajerancka !! Super **

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny zimowy składaczek. Bajkowe klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna karteczka i piękna forma. Przepięknie ją ozdobiłaś. Bardzo mi się podoba to okienko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudna :) ślicznie wyszła karteczka, pozdrawiam Marlen

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna jest :) cudna choineczka a okienko w środku jeszcze piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka i taka klimatyczna, poczułam zapach świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękujemy za udział w wyzwaniu 123 scrapuj ty. Piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyjątkowa kartka, sliczna:) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń