Obserwatorzy

niedziela, 21 lipca 2019

Kursik na kwiatki z foamiranu.

Chciałam Wam pokazać jak robię kwiatki z foamiranu.Nie mam maszynki i wykrojników więc na początku z grubej tektury robię sobie wzór koła w trzech rozmiarach i wycinam je,obok są wykrojone paski na środki do kwiatków.

Kursik zgłaszam na konkurs 
Konkurs: Zgłoś swój wyzwaniowy blog i wygraj nagrodę! tutaj

Na każdym kółku z osobna maluję wzór i następnie go wycinam

Paski także nacinam jedne na prosto inne w trójkąty,bo środki można różnie kombinować.

Następnie używam żelazka by nabrały pewnego kształtu.

Tak wyglądają po zdjęciu z żelazka

Robię sobie środki
Potem przyklejam klejem z pistoletu do najmniejszej części i przyklejam natępne dwa płatki.
Tak wygląda efekt końcowy

23 komentarze:

  1. Elu super kurs! Teraz już wiem jak Twoje cudne kwiaty powstają 😊. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem... dzięki bardzo za kursik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kursik i cudowne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały kursik, do tego wszystko wycinane ręcznie, więc tym bardziej podziwiam Twoje zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Próbowałam kiedyś robić ale moje takie ładnie nie były :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,to kwestia wprawy na początku też mi nie wychodziły.

      Usuń
  6. Kursik super! dziekuję chętnie skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne kwiaty! bardzo fajny kursik, wyraźne zdjęcia :)
    dziękujemy za udział!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kurs! Dziękuję za podzielenie się tajemnicą warsztatu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znakomity kurs Elu, bardzo dziękuję, może kiedyś się odważę... Zapisałam sobie link na zaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję cieszę się że mogę trochę pomóc w robieniu kwiatków.

      Usuń
  10. Roboty dużo, efekt wspaniały. Mam maszynkę, mam dziurkacze ozdobne ale Twojego sposobu na te piękne kwiatki z przyjemnością kiedyś spróbuję. Świetny kurs!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kwiatki.Dziękuję za kursik.Na pewno skorzystam
    z niego. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze się zastanawialiśmy, jak te kwiatuszki powstają. Dziś już wiemy. Podziwiamy za talent.
    ps. Piękny wysyp kwiatów!

    OdpowiedzUsuń