Obserwatorzy

sobota, 2 listopada 2019

Takie prace też kieyś robiłam


24 komentarze:

  1. Piękne bombeczki Elżuniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz Elu, że i ja takie bombki robiłam i robię nadal :)). Co roku przed świętami wieszam je w oknach. Uwielbiam je!:)) Twoje bombki są śliczne!:) Buziaki dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,teżje wieszałam w oknie i mieszkaniu ale już ich nie mam.

      Usuń
  3. Wspaniałe są te bombeczki, Elu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też:) Zaraziła mnie nimi Beatka (My Kobiety). Bardzo lubię takie ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kiedyś robiłam i wciąż podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne. Takich bombek jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, ja jeszcze nie próbowałam swoich sił w tworzeniu bombeczek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznotki :) i jak równiusieńko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Superowe! Ja też mam podobne zrobione i mam do nich wielki sentyment:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także mam sentyment chociaż już ich nie robię.

      Usuń