Obserwatorzy

piątek, 3 stycznia 2020

Mediowo dla dziadka

Wyzwanie #5 Dla Babci i Dziadka tutaj
Wyzwanie #19 – Zegary, zegarki i zegareczki tutaj
Praca jest zrobiona dla mojego dziadka którego nie poznałam ale żył w bardzo dawnych czasach dlatego moja praca jest w tym stylu..
Bazą do pracy jest gruba tektura którą pomalowałam czarnym gesso.Wszystkie elementy także potraktowałam gesso.następnie bazę oraz każdy element palcem pomalowałam WAX PASTE metallic.Najpierw przykleiłam elementy które mi pozostały po tekturkach,potem wszystkie okrągłe  trybiki i skrzydła a na to wszystko zegar.Ostatnim elementem jest obrazek.Wszystko trochę wybieliłam białym gesso.








37 komentarzy:

  1. Elu, praca jest MEGA!!! Fajnie by było, jakbyś napisała czego użyłaś po kolei tworząc ją, z radością bym się zainspirowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę jak to zrobiłam.

      Usuń
    2. Dziękuję za opis, wygląda na MEGA trudne, a jak opisałaś, to się zrobiło prostsze 😃

      Usuń
  2. Elu bardzo fajna, oryginalna praca :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała, mediowa praca Elu.
    Przesyłam noworoczne pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała praca! Do tego pięknie opisana! Widać ile pracy zostało tutaj włożone. Brawo! Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego Świata Pasji. Pozdrawiam Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna, mediowa praca! Pięknie z tymi metalowymi elementami z efektem rdzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Praca niby stara, ale ile w niej uroku!!!
    Pozdrowienia noworoczne zostawiam, zdrówka życzę i nieustającej weny w 2020 roku:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne takie "dziadkowe" retro kolory i kompozycja!
    Dziękuję za udział w zegarkowym wyzwaniu Bloga Kreatywnego. Pozdrawiam, Aga Scrapeciarnia

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca! Vintage w najczystszej postaci! Dziekuję za udział w wyzwaniu "Dla Babci i Dziadka" Tekturkowa. Pozdrawiam, Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała praca 💖 Dziękujemy za udział w wyzwaniu. Agata DT Tekturkowo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle - majstersztyk! Uwielbiam Twoje prace :)

    Dziękuję za udział w zegarkowym wyzwaniu Świata Pasji.
    Domi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna mediowa praca, genialna! Dziękuję za udział w wyzwaniu na Blogu Kreatywnym sklepu Świat Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezwykła praca! Dziękuję za udział w styczniowym wyzwaniu Świata Pasji.

    OdpowiedzUsuń