Obserwatorzy

piątek, 4 września 2020

Moje nowe kwiatki

Monstera
Aglaonema

16 komentarzy:

  1. Piękne kiaty Elu.:) Masz dobrą rękę do roślin.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała hodowla, widać, ze kwiaty Cię lubią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie piękne. Kocham kwiaty, dom bez kwiatów, nie umiem sobie takiego wyobrazić, ależ byłoby smutno. Niech Ci pięknie roślinki rosną. Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne okazy:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kwiaty Elu :) Kwiaty Cię kochają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. same perełki,też złapałam bakcyla i kupuje bez opamietania,ostatnio zakupiłam monsterę w lidlu

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne :) Szkoda, że ja nie mam ręki do kwiatów :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej tęsknię za monsterą. Miałam kiedyś i była ogromna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne roślinki :) Jak się rozrosną będziesz miała w domu dżunglę ;)

    OdpowiedzUsuń