Obserwatorzy

niedziela, 16 kwietnia 2023

Wiosna na moich balkonach.

 




15 komentarzy:

  1. Bratki mają mnóstwo uroku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Bratki 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Bratki to bardzo wdzięczne kwiatki o tej porze roku. Pięknie kwitnąc odwdzięczają Ci sie za opiekę. U mnie też siedzą sobie w skrzyneczka gdzie tylko sie da.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze około 15 marca mam je na balkonie i to już od lat.

      Usuń
  4. Pięknie na Twoich balkonach :) Bardzo lubię bratki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne wiosenne kompozycje! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. O jak pięknie rosną Twoje bratki. U mnie jakoś niemrawo. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie miałam czasu udekorować balkonu a bratki tak pięknie wyglądają 🙂

    OdpowiedzUsuń