Obserwatorzy

piątek, 3 maja 2019

Bukiet zrobionych przeze mnie kwiatów


13 komentarzy:

  1. Wspaniały wiosenny bukiet, Elu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękny bukiet i ta jego kolorystyka. Dla mnie jest idealnie i tak bardzo pozytywnie. <3

    Miłych dni życzę, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo- takie jakieś...inne1 Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Krokusiki w rożku. Śliczne Elu.
    Świetna, wiosenna dekoracja.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu jestem pełna podziwu dla Twoich kwiatów!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny bukiecik i wspaniała ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wiosenny bukiecik. Ja rozłożyłam krepinę i ....może skręcę piwonie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki zachwycający bukiecik wiosennych kwiatów Elu. Bardzo przyjemnie na taki popatrzeć. Od razu poprawia mi się nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny wiosenny bukiecik. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że taki piękny, wiosenny bukiet chciałby dostać każdy :)

    OdpowiedzUsuń