Obserwatorzy

piątek, 6 listopada 2020

Kursik na różyczki

 Chciałam wam pokazać jak robię moje różyczki.

Najpierw wycinam sobie z tekturki wzorek według którego będę malować kwiatki.

Ponieważ ja nic nie wyrzucam to mam jeszcze mniejsze wzorki żeby wykorzystać wolne miejsca między kwiatkami.Odrysowuję kwiatki i wszystko ręcznie wycinam.


 


Do wykonania różyczki potrzebuję pięć płatków.

Przykładam do żelazka by nabrały pewną formę.


Pierwszy płatek przyklejam klejem w pistolecie w ten sposób

Drugi tak samo,natomiast trzeci i czwarty przyklejam tylko na dole płatka.

Piąty płatek odwracam i ugniatam przyrządem z kulką i przyklajam resztę kwiatka ale tylko z dołu i lekko palcem formuję.

Tak powstają moje różyczki,trochę pracy z nimi jest ale myślę że warto spróbować.










25 komentarzy:

  1. Niby wydaje się łatwe, ale mi na pewno te różyczki nie wyszłyby tak pięknie jak Tobie, Elu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest kwestia wprawy,mi też początkowo nie wychodziły.

      Usuń
  2. Śliczne sa Twoje różyczki Elu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wychodzą Ci kwiatuszki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne różyczki :) Ja niestety nie mam cierpliwości do robienia kwiatków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu podziwiam za to ręczne wycinanie, ale fakt różyczki są śliczne. Dziękuje za kursik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, takich kursów krok po kroku powinno być więcej na blogach :) Chętnie tu jeszcze zajrzę. Pozdrawiam i zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kwiatuszki. Kiedyś próbowałam takie robić ale moje nie były takie ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi


    1. To jest kwestia wprawy,mi też początkowo nie wychodziły.

      Usuń
  8. Jesteś mistrzynią takich kwiatków :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne różyczki- pięknie z nich bukiety potworzyłaś:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały kursik, boskie różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyszło :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń