Obserwatorzy

piątek, 4 lutego 2022

Jeszcze takie zrobiłam.


 






28 komentarzy:

  1. Elu, laleczki są fantastyczne. Wszystkie bardzo mi się podobają. Te okrąglutkie takie oryginalne. Zachwyciłam się nimi najbardziej. Nawiązując do poprzedniego postu i "bawienia się lalkami" - mnie nigdy nie przeszło. Bawiłam się będąc dzieckiem, bawię się i teraz. Fajnie, gdy drzemie w nas dorosłych odrobina dziecięcej radości. Życie jest barwniejsze:)))
    Czekam na kolejne:))) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miły komentarz także pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ależ naprodukowałaś śliczności :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,jak już coś robię to więcej sztuk.

      Usuń
  3. Świetne laleczki zrobiłaś. Zachwycam się że są takie różnorodne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,zawsze chcę wiedzieć jakby wyglądały w innym wystroju.

      Usuń
  4. I visited your blog You shared great information I really like the information provided by you You have done Great.
    wordpress
    blogspot
    youtube
    ហ្គេមស្លត់

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie są urocze,aczkolwiek pierwsza to mój typ numer 1😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne wszystkie, a ta pierwsza najbardziej przypadła mi do serca. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne są a ta różowa lalunia w czapusi- WYMIATA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne laleczki, pierwsza i ostatnia szczególnie mnie zachwyciły.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Są niesamowicie nieprawdopodobnie fantastyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same urocze Skarpeciaki. Pięknie je ubrałaś :) Moje serce skradło to niebieskie Niewiniątko z łapkami w kieszeni. Jakby Go wypuścić na miasto, na bank coś nawywija. Jest cudny! Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń