Obserwatorzy

wtorek, 25 lipca 2023

Moje koleusy na balkonach trochę podrosły.

 





11 komentarzy:

  1. Piękne Elu. Koleusy mają cudowne liście:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie wybarwione.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,rzeczywiście kolorki mają super a niektóre je zmieniają.

      Usuń
  3. Pięknie urosły. Ostatnio jak je pokazywałaś to tak mnie zachęciłaś do ich sadzenia że sana zasiałam paczkę nasion i urosły. Są piękne i jeszcze rozdałam sadzonki innym bo tyle ich było. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się cieszę że kogoś zaraziłam tą pasją,pozdrawiam.

      Usuń
  4. Przyznam szczerze, że nie spotkałam się wcześniej z tą rośliną, ale przepięknie zakwitły te Koleusy :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń