Obserwatorzy

piątek, 9 września 2011

MOJE DRZEWKO

CAŁKIEM MNIE POKRĘCIŁO NIC TYLKO SKRECAM

12 komentarzy:

  1. Elu - skręcaj, bo ślicznie Ci to wychodzi:)) Drzewko wyszło Ci pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. que bellos trabajos felicidades un abrazo Sara desde Argentina !

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudowne te drzewko... chyba mi nie powiesz, że to Twoje pierwsze??
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niemożliwe z eto debiut -jest po prostu cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękniste Elu ja dziś zakupiłam kule styropianowe :) dobre co nie planuje wykonać drzewko niebawem na 85 lat babci

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne to drzewko:) w ogóle robisz Elu przepiękne rzeczy. Pozdrawiam Sylwia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu padam na kolana... Elu jesteś super artystką!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne drzewko, tylko pozazdrościć talentu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń