Obserwatorzy

niedziela, 1 września 2019

Kursik na astry

Chciałam Wam pokazać obiecany kursik na astry.
Wycinam 3 paski z foamiranu,wielkość 4 cm,2.5 cm oraz 1 cm.
Kolory można dobrać dowolnie.Zgłaszam ten kursik na
#29 LINKOWE PARTY - czyli Wasze projekty we WRZEŚNIU tutaj

 



Pierwsze dwa paski wycinam na prosto a ostatni w takie trójkąty.
Następnie przykładam do żelazka dwa ostatnie oprócz najmniejszego.

Potem zwijam najmniejszy i co chwilę przyklejam klejem na gorąco żeby trzymało.
Drugi pasek doklejam...
Następnie trzeci ale odwrotnie
Przygotowuję kwadrat zielonego foamiranu ,wielkość 5x cm,składam go w kostkę.
Przycinam w ten sposób..
Zgniatam a potem rozkładm
Przyklejam do kwiatka i gotowe.

32 komentarze:

  1. Super kurs Elu, zapisuję sobie link i może kiedyś spróbuję. Musiałabym kupić przy okazji zakupów foamiran. Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie ,długo nie umiałam się przekonać do foamiranu a teraz prawie codziennie kwiatki wymyślam i robię sprawia mi to wielką radość.

      Usuń
  2. Eluś, dziękuję, bo jestem zachwycona tymi astrami. Nie jestem zbyt dobra w foamiranie, ale spróbuję:-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kursik : ) kwiaty bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kursik i cudne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały kursik, przepiękne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elu, super kursik i bardzo czytelny.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny kursik, efekty przepiękne. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Elu, kurs jest świetny. Masz ogromny talent to robienia kwiatuszków :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. kursik świetny,jednak ja się nie skuszę,nie można przecież uczyć sie wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kursik, może kiedyś zrobię takiego kwiatka ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kursik! Jak robisz inne kwiatki też bym z chęcią zobaczyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,niedawno wstawiłam kursik na inne kwiatki...

      Usuń
  12. Dziękuję za kursik. Piękne astry. Na pewno spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy i bardzo przydatny kurs :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Elu, Lenka poleciła mi Twój kurs i nie dziwię jej się - sama uwielbiam Twoje kwiaty. Idąc za Twoją radą nabyłam ostatnio foamiran, więc teraz się bawimy! 😃 Ściskam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja także ściskam,próbujjeszcze inne kursiki zrobię.

      Usuń