Obserwatorzy

sobota, 7 września 2019

Nowe kwiatki


22 komentarze:

  1. Wspaniałe kwiateczki Eluniu, brawo! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne są Elu te Twoje kwiatki! Naprawdę podziwiam, bo ja jakoś nie mam do tego cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję lubię robić kwiatki to mnie uspokaja.

      Usuń
  3. Śliczniusie :) i cały czas mam z tyłu głowy, że nie masz maszynki i wszystko ręcznie wycinasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kwiaty, ależ Ty masz talent :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, pierwszy raz spotykam się z takim środkiem w kwiatuszkach. Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję jak nie mam co włożyć do środka to potem kombinuję.

      Usuń
  6. Śliczności Elu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elu piękne są Twoje kwiaty, cudownie je wykonujesz, bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno pięknie będą wyglądać na Twoich pracach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie się prezentują!!! Pewnie ozdobią niejedną karteczkę:))

    OdpowiedzUsuń